W podróży Suzanne Dimma do hotelu Devi Garh w Indiach

Suzanne Dimma dzieli motywację z jej najnowszej podróży do Indii.
Jeśli przestrzegasz mnie na Instagramie lub sprawdziłeś list mojego redaktora w naszym styczniowym wydaniu, z pewnością zobaczyłeś zdjęcia z mojej podróży do Indii zeszłej jesieni. Mój czas był marzenie o tonach klejnotów, a także egzotycznych tekstyliach; Kolory starożytnych pałaców, gorączkowe rynki smaku, a także wspaniałe sari, a także pozostawiły mnie niedawno na 2016 r. Po kosztach w miastach takich jak Delhi, Jaipur, a także Jodphur, Arriz, a także udałem się do kraju , gdzie mieszkaliśmy w wiosce Delwara poza Udaipur. Nasze zakwaterowanie były zapierające dech w piersiach – sprowadzony pałac rozumiany jako Devi Garh. Styl wnętrza był wyróżniający się, a także oferował nowy punkt widzenia na to, jak dokładnie planuję zbliżyć się do własnego domu w tym roku. Wierzyłem, że podzielę się wycieczką po terenie, więc możesz też zdobyć świeżą inspirację.

Pałac z XVIII wieku został z miłością przywrócony z uznaniem dla bogatej historii budynku, a także upływu czasu. Autentyczne, ale nowoczesne, rustykalne i duchowe to słowa, które przychodzą na myśl. Poruszanie się z pałacem było jak chodząca medytacja. Arriz tak dobrze, jak bardzo lubiłem być tam, że przedłużaliśmy nasz pobyt.

Fotograf: Suzanne Dimma

Wchodząc na teren, powitały nas bogate sadzonki, serię starannie kaskadowych kamiennych kroków, a także ścieżek otoczonych wąskimi korygami wodnymi, a także wykwintnymi suchymi kamiennymi ścianami.

Głównym celem hotelu jest niezwykła kamienna basen, który wydawał się czerpać wskazówkę ze słynnych studni przyrodnich Indii.

Z Aravalli Hills jako tłem, ustawienie basenu zapierało dech w piersiach. Każdej nocy zachodząc słońcem za basenem była gwiazda serialu.

Fotograf: Suzanne Dimma

Oto salon barowy z widokiem na basen, a także otaczającą wioskę, w której co noc obserwowaliśmy zachód słońca. Był pełen ulewów pełnych poduszek. To była również najbardziej żywa przestrzeń w hotelu.

Fotograf: dzięki uprzejmości MemableIndianweddings.com

Fort jest na wzgórzu, więc jak możesz sobie wyobrazić, było wiele wspinaczki! Gdy poruszasz się wyżej w budynku, widoki stają się coraz bardziej spektakularne, takie jak ten na terenie hotelowe, a także wioska za nią. Najwyraźniej, gdy pałac był nadal zamieszkany przez królewską, królowa spędzała większość swojego czasu na uwadze z tym samym widokiem dla wioski.

Złożony plan hotelowy opierał się na pionowej witrynie, a sztuczne schody docierają do każdego rogu, a także klastry dziedzińców, a spacje z nich uciekają. Każdy dziedziniec zawsze wykazywał dużą marmurową miskę pełną kwiatów, magnoliasów lub zwiększonych płatków, aby powitać gości.

Fotograf: Suzanne Dimma

Odkrywanie pałacu dotyczyło odkrycia na każdym kroku. Świetnie się bawiliśmy, poruszając się po labiryncie schodów, a także przejściach. Na obszarach publicznych przestrzenie na świeżym powietrzu zostały oprawione przez szereg dekoracyjnych kamiennych łuków pomalowanych na biało. Wspaniały design, a także poczucie przepływu oznaczało, że było wyjątkowo nieco wymagane dla zbędnego wystroju.

Poruszanie się z hotelem w nocy z miękkim oświetleniem, ustawiając słońce, podnosząc się ciepłe, a także miękką muzykę grającą w wiosce, wydawało się marzeniem.

PhoTographer: Suzanne Dimma

Jest to typowy obszar salonu, który wykorzystywał się do sali balowej, gdy Raj zamieszkiwał pałac. Oczywiście król usiadłby na jednym końcu, a także królową na drugim, podczas gdy ludzie tańczyli poniżej. Ponieważ odwiedziliśmy podczas Diwali, przestrzeń ta była odpowiednio pełna czarującej muzyki wznoszącej się z wioski poniżej.

Fotograf: Suzanne Dimma

Suites były głównie białe z popowym kolorem, a także ubrane w regionalnym marmurze, a także Lastrazo, aby zachować niesamowite, a także wygodne. Był zarówno współczesny, jak i elegancki. Byłem pod szczególnym wrażeniem stylu platformy w całej marmurowej dla łóżek, a także sof. Niskie marmurowe kroki prowadzące na obrzeżach przestrzeni były idealne do utrzymania posiadłości w zasięgu ręki.

Fotograf: dzięki uprzejmości Booking.com

Spędziłem godziny na czytaniu, a także medytując na naszym siedzeniu z poduszkami szafranowymi, a także delikatny widok na wzgórza.

Fotograf: Suzanne Dimma

Łazienka była również owinięta regionalnym białym marmurem. Podobało mi się symetryczne założenie z dużą centralną wanną w ramce, dopasowując jego i jej próżność. Ogromne rozładowane drewniane drzwi stworzyły niezwykłe wejście.

Badaliśmy hotel, a także pokazano apartament prezydencki, w którym najważniejszym wydarzeniem był ten osobisty pulę, podobnie całkowicie pokryty kamieniem z widokiem na wzgórza za nimi.

To jest okoń na wyjątkowo szczyt pałacu, który pierwotnie był kwaterami królowej. Podobnie jak większość pałaców, które odwiedziliśmy, lustra zostały ustawione w ścianach dla uroczystego poczucia blasku. Na żądanie hotel znajdzie ten obszar, aby uzyskać osobiste wrażenia kulinarne pełne odbicia świec. To było poza magicznym.

Fotograf: Suzanne Dimma (po prawej)

Projektant hoteli, Rajiv Saini, obejmował wiele artefaktów odkrytych z wykopalisk, a także w hotelach. Jest to powóz królowej podczas wizyt wsi. W tej przestrzeni ściany są pokryte oryginalnymi obrazami z XVIII wieku i pozostawione, gdy zostały znalezione.

Fotograf: dzięki uprzejmości Booking.com

Zjedliśmy śniadanie na tym pięknym na zewnątrz tarasu. A obiad był często trzymany na tym górnym patio. Zastawa stołowa była sztuką samą w sobie. Każdy szczegół był przemyślany dla całkowitego doświadczenia.