Spóźnione urodziny wyjazd do Sycylia

Ciao Bloggisti,

Ja cierpi trochę odstąpienia Sycylii. Proszę nosić ze mną.

Dzięki prezent urodzinowy od moich rodziców (mama i tata dziękuję!), Wróciłem do Sycylii na długi weekend. Wystąpił strajk lotniczych i mój lot odszedł ponad dwugodzinnym opóźnieniem. Pogoda była okropna. Wynająłem samochód i miał wypadek. Zgubiłem stale. To nie miało znaczenia.

W chwili gdy podjechał do recepcji i zobaczyłem widoki, zapach jaśminu sycylijskiej, a kieliszek wina, zapomniałem o kłopotów się tam dostać. jak mój kumpel Gina, ja już wykreślenie mojej następnej podróży sycylijskiej.

Jednym z głównych powodów, dla mojego wycofania jest Monaci delle Terre Nere. To był mój trzeci wyjazd i mam nadzieję, że nie będzie dalej. Myślę, że trzeba iść na wiosnę jak to jedyna pora roku nie byłem tam. Podczas meldowania się, powiedziałem Sarze, że następnym razem, gdy wrócę chcę być tam z moim mężczyzną. Witam, jestem singlem.

Byłam w pokoju Fragante. Posiada kominek, taras, jacuzzi, i morze / winnic widoki. Jest to krótki spacer przez lipami, do głównej willi.

Kochałem małe szczegóły, jak to kwiatowym aranżacji.

Obudziłem się do wschodów z dźwiękami koguty owce obok, i Mt. Etna.

Zrobiło się trochę chłodno w nocy, więc naprawdę doceniamy kominek.

Mają nowymi szef kuchni i jedzenie (obiad i kolacja) jest nieco mniej niż przed rustykalnym. To jest bardzo dobre, ale jest to take high-end na sycylijskiej kuchni. Lista win jest obszerna i doskonałe. Śniadanie było na miejscu.

Padało przez większość czasu byłem tam, więc nie wylegiwanie się przy basenie (lub w barze przy basenie) tym czasie. Cieszę się, że tak wyjaśnić trochę dzień pojechałem wzdłuż wybrzeża.

Oczywiście to był wspaniały dzień rano I wyrejestrowany.

Grazie mille Guido, Ada, Nujuan i Sara za wszystko.

Mam solidne poczucie kierunku. Dlatego byłem zakłopotany przez mojego sycylijskiego sytuacji na drodze. Żaden z wakacji samochodów przyszedł z GPS, ale miałem mapy, kierunki wydrukowany i Google Maps na swoim telefonie i nadal zgubiłem. Co za cholera?

Mój plan był, aby przejść do Ragusa, Modica, a następnie spotkać Gina Ortygii na kolację. Niektórzy, jak wziąłem zły zjazd na Ragusa. To był szczęśliwy wypadek, bo skończyło się w Scicli, co było niesamowite.

I dyszała kiedy zobaczyłem ten pogląd. Zdjęcia nie oddają prawdy. Oszałamiający.

Następnie, Modica.

Miał niewielki Bender błotnik. To nie była moja wina, a po moje nerwy frazzled. Przynajmniej ja nie jechałem przesunięcie drążka. Myślałem Modica był oszałamiający, jak również.

Duomo San Giorgio. San Giorgio jest patronem Modica.
Trzy lata temu, kiedy starałem się zdecydować pomiędzy pozostaniem w Modica lub Ortygii, wybrałem Ortigia. Lubiłem Modica ale Tęskniłam będąc nad morzem i to dużo więcej turystów niż Scicli. Gdybym miał wybrać małe wzgórze do pozostania w byłoby to drugie.

Ortigia.

Zaczęło się ponownie zalać. Gina i poszedłem do małego caffe dla aperitivi czekać go. Deszcz nie przestał.

Jedną rzeczą, jaką zauważyłem od razu, to ile Ortigia zmieniła się w ciągu jednego roku! Słowo jest na zewnątrz. Były małe autobusy. Caffè zawsze udał się na Piazza Archimede było pełne turystów. Istnieje kilka nowych sklepów sprzedających pamiątki (przynajmniej większość z nich są związane z żywności). Mam nadzieję, że to jest wspaniałe dla lokalnej gospodarki.

Nawet w deszczu, Duomo i jego piazza mnie poruszyła.

Obiad w Le Vin de L’assassin było pyszne.

Przez czas Skończyliśmy obiad, deszcz majstrował off. potem zgubiłem podczas jazdy po zalanych ulicach. Zabawa.

I w końcu dotarł do Autostrada. Przestało padać i nie było żadnego ruchu na północy. Życie było piękne. I śpiewa razem z radiem, głośno, gdy nagle niebiosa otwierają się. Wiadra deszczu. Byłem niedaleko Katanii i ulewny deszcz nie przestał aż dotarłem zjechać na Acireale. więcej powodzi, jak pojechałem na szpilki do włosów krzywych górę. Na szczęście, tym razem znalazłem Monaci żadnego problemu.

I naprawdę trzeba zobaczyć Palermo i tak wiele innych miejsc nie tylko na Sycylii, ale także we Włoszech w ogóle. Nie byłem do Apulii lub znacznie Północy. Jednak Sycylia trzyma mnie dzwonić. Uważam architekturę ogłuszania i inspirujące. Jedzenie i wino są niesamowite. Ludzie poznałem czuję się jak w domu.

Sycylia ma moje serce i głowę.

Zdjęcia: Ja i mój iPhone.

Udostępnij to:
Świergot
Tumblr.

Lubię to:
Jak ładowanie …

Związane z

Mój powrót do SicilySeptember 8 2015In „architektura”
Stylowa prostota – Ziti rigati Pomodori con / Ziti rigati Z TomatoesDecember 2, 2013In “Włochy”
Życie w Rzymie – Buon Rientro i Dolce far niente postęp ReportSeptember 1, 2014In “Włochy”